قرن بی وفايی...


 

توي قلبت جايی واسم نيست نمی گم كسی رو داری

اما ديگه باورم شد كه می خوای تنهام بذاری

ديگه دستاتو ندارم ، ديگه چشمات مال من نيست

اون نگاه جستجوگر اين روزا دنبال من نيست

نمی گم داری می گردی دنبال يه عشق تازه

اما كوله بارو بستی در به روی كوچه بازه

تو ميری من نمی دونم كه گناه من چی بوده

اما هر دليلی باشه واسه رفتن تو زوده

چی بگم من از درونم ، تو همه چی رو می دونی

همه حيرتم از اينه چرا پيشم نمی مونی

من هنوزم نمی دونم که تو مسافر كجايی

نمی دونم كجا ميری توی قرن بی وفايی...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 خرداد 1390برچسب:,ساعت 4:5 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com